Translate me.

piątek, 31 października 2014

Najczęściej zadawane pytania - przeczytaj, zanim wyślesz mi e-maila :)

Bardzo często dostaję e-mailowo wiele podobnych pytań, dlatego stworzyłam tę listę. Znajdziesz tutaj odpowiedzi na pytania, które być może chcesz mi zadać. Mam nadzieję, że rozwieją one Twoje wątpliwości. Jeśli w dalszym ciągu nie znalazłaś/eś odpowiedzi, skontaktuj się ze mną e-mailowo: probkowicze@gmail.com bądź przez formularz kontaktowy po prawej stronie mojego bloga. 



NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA.


1. Czy produkty, które zamawiasz na pewno są darmowe?
- TAK. Zamawiam tylko darmowe próbki! Szukam produktów, zamawiam je, a jeśli do mnie dotrą, informuję o tym na blogu. U mnie znajdziesz TYLKO sprawdzone linki oraz firmy, od których możesz dostać darmową próbkę (kosmetyki, rzeczy higieniczne, startery, koszulki, rzeczy kulinarne, itp.) Dlatego mój blog tak bardzo różni się od innych.

2. Czy wysyłka próbek też jest darmowa, bezpłatna?
- TAK. Zamawiam próbki z darmową wysyłką, bez żadnych ukrytych kosztów. Gdyby takowe były, na pewno poinformowałabym Cię o tym we wpisie. Wysyłka jest całkowicie darmowa, zamawiasz tylko przesyłkę z wybraną przez siebie próbką.

3. Gdzie mogę zamówić próbkę?
- JA NIE WYSYŁAM PRÓBEK, więc nie wysyłaj mi mejlowo swoich danych. :) Ja tylko prowadzę tego bloga, informując Cię, jakie rzeczy możesz dostać za darmo. Linki do darmowych próbek znajdziesz w moich wpisach na blogu. Pod każdym wpisem i zdjęciami znajdziesz "Link do darmowej próbki. --> KLIK <--". Jeśli klikniesz w ten napis, zostaniesz przeniesiona/y na stronę, gdzie daną próbkę możesz otrzymać.

4. Jak mogę zamówić próbkę?
- Wchodzisz w link podany w moim wpisie. Jesteś wtedy przekierowana/y na stronę z darmową próbką. Jak możesz ją zamówić? Wpisz swoje dane. Imię, nazwisko, adres, e-mail, czasem nieobowiązkowo telefon, czy datę urodzenia. Musisz zaakceptować regulamin wysyłki, wyrazić zgodę na przetwarzanie danych, itp.

5. Co, jeśli jestem niepełnoletni(a), a muszę wybrać datę urodzenia? (mam mniej, niż 18 lat)
- Jeśli jesteś niepełnoletni(a), możesz wybrać datę urodzenia rodzica i wysłać próbkę na jego dane, jeśli się zgodzi. Ewentualnie wysłać próbkę na swoje dane, a wpisać datę urodzenia rodzica. Jeśli przesyłka przyjdzie listem poleconym, rodzic może odebrać ją za Ciebie na poczcie, jeśli ma ten sam adres zamieszkania, co Ty.

6. Jak są wysyłane próbki?
- W 99% przypadków pocztą. Więc taka przesyłka spokojnie trafi do Twojej skrzynki. (chyba, że ma większy gabaryt - wtedy musisz odebrać ją na poczcie, bo zapewne zastaniesz u siebie awizo).

7. Czy dostajesz potem jakieś "śmieci", zbędne reklamy?
- Nie, nie zdarzyło mi się to jeszcze, a już bardzo długo zamawiam wszelkie próbki. Dostaję tylko zamówioną próbkę, a potem już w skrzynce cisza, jeśli o daną firmę chodzi (chyba, że znów się z nimi skontaktuję i zechcą mi coś wysłać). Nie dostaję potem żadnych ulotek, nikt natrętny do mnie nie dzwoni, ani nic takiego. Także śmiało możesz zamawiać.

3 komentarze:

  1. Serio ktoś do Ciebie wysyła mejle ze swoimi danymi ? Przecież w każdym poście dajesz link i to wszystko co teraz napisałaś też piszesz ! :D Ale jednak czytanie ze zrozumieniem niektórych boli :\
    Zapraszam do mnie na konkurs oraz do poczytania postów - może coś Ci się spodoba u mnie i zostaniesz ?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektórzy nie umieją dotrwać do końca wpisu chyba i stąd te "niedomówienia" i treści mejli, na przykład: "proszę o przysłanie mi bulionetek knorr. podaję adres..." :)

      Usuń
  2. Ciekawy post i przydatne odpowiedzi.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za komentarze i opinie. Cieszę się, że mogę dla Ciebie pisać :) Jeżeli dodałaś/eś mnie do obserwowanych - poinformuj mnie o tym, chętnie się zrewanżuję.