Translate me.

poniedziałek, 20 października 2014

Apigee - naklejki z sercem - darmowa próbka, próbki za darmo.

Cześć!
Dziś króciutki wpis z nową próbką dla Was. Dziś więc skromnie.
Bardzo Was proszę o klikanie w linki pod ubraniami w TYM poście (KLIK - współpraca sheinside) codziennie, to dla mnie bardzo ważne, bo to od Was zależy moja współpraca z firmą. Potrzebuję uzbierać 100 kliknięć a zostały jeszcze 4 dni :( pomożecie? proszę o udostępnianie i oczywiście klikanie. A co ja mogę zrobić dla Was? :) piszcie w komentarzach :)

A wracając do tematu - dzisiejsza próbka to przesyłka z... Filadelfii :)



wyprobuj.blogspot.com


Apigee - naklejki. 

Próbka zawiera:

* kilka sztuk naklejek apigee



I tak jestem zdziwiona, że przyszły, bo właściwie się nie spodziewałam. Zamawiajcie, jeśli Wam się przydadzą. Serduszka na nich są fajne :) wybaczcie, że taka stara próbka, ale akurat znalazłam zdjęcia na dysku i postanowiłam się podzielić. 

A w następnym wpisie (możliwe, że jutro) dodam Wam pomysł na niespodziankę dla Waszych drugich połówek, coś, co robiłam narzeczonemu na Dzień Chłopaka (tak, tak, każdy mężczyzna jest chłopakiem, a nawet często małym dzieckiem - z tego się nie wyrasta, haha. Każdy z nas ma w sobie dziecko.)



Nic za to nie płacimy, nie ma żadnych haczyków. Wysyłka jest całkowicie darmowa, zamawiacie tylko przesyłkę z wybraną przez siebie próbką (w tym wypadku naklejki), potem wpisujecie swoje dane, imię, nazwisko, adres, e-mail, (czasem nieobowiązkowo telefon, czy datę urodzenia). Oczywiście często trzeba wyrazić zgodę na przetwarzanie danych, zaakceptować regulaminy, itp. Ot, cała "filozofia". :) Jeśli jesteście niepełnoletni, możecie zawsze wybrać datę urodzenia rodzica, ewentualnie wysłać na swoje imię i nazwisko za zgodą rodziców. Jeśli list przyjdzie poleconym - rodzic może za Was taką przesyłkę z poczty odebrać, jeśli ma ten sam adres zamieszkania, co Wy. Większość próbek przychodzi prosto do skrzynki, chyba że ma większe gabaryty, to wtedy listonosz zostawi kopertę na poczcie. Pamiętajcie jednak, że dane MUSZĄ być PRAWDZIWE, aby próbki mogły do Was dotrzeć :)


Ta próbka przyszła prosto do skrzynki, czekałam na nią ok. 4 tygodnie, z tego co pamiętam.

Link do bezpłatnej próbki :
--> KLIK <--


I co wpisać po kolei, dla tych, którzy nie są zbyt za językiem angielskim.
First name: IMIĘ
Last name: NAZWISKO
Address: ADRES, TO WIADOMO
City: MIASTO
State (US only): NIC, lub ponownie miasto
Postal code: KOD POCZTOWY
Country: WYBIERACIE POLAND
E-mail: EMAIL, jasne :)
Po tym klikacie "Send me a sticker!" i tyle.



 Jeśli macie jakieś pytania, możecie je do mnie wysyłać e-mailowo
( probkowicze@gmail.com ) lub w formularzu po prawej stronie bloga.
(piszecie do mnie, żebym wysłała Wam próbki, to nie ja je wysyłam,
wszystkie adresy stron, gdzie możecie zamawiać próbki widnieją na moim blogu
 na dole w każdej notce )

dodawajcie do obserwowanych, zostawiajcie komentarze, piszcie, pytajcie.


A Ty? czy zamówiłaś/eś już jakieś próbki z mojego bloga? :)

23 komentarze:

  1. No wspaniały pomysł na bloga! Rewelacja! Będę często wpadać :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Kliknęłam w linki i liczę na rewanż! Swoją drogą, bardzo podoba mi się pomysł tego bloga :D
    xoxo
    chudabaza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wpadłam i poklikałam oczywiście.
      zapraszam częściej :)

      Usuń
  3. co to jest to agipee i co znaczy ten tekst na naklejkach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zajmują się branżą IT.
      a tekst? po prostu "Kocham Apis" - api service. czyli o nich chodzi konkretniej.

      Usuń
  4. Poklikałam w linki z postem o współpracy :3 fajne próbki :3
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już Ci chyba dziś kliknęłam, ale zajrzę jeszcze raz :)

      Usuń
  5. Poklikałam w linki :)
    Zapraszam do mnie.
    Mogę prosić o poklikanie w baner z sheinside?Będe wdzięczna:)
    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście, poklikane.
      wpadaj częściej. obserwuję Cię :)

      Usuń
  6. Obserwujemy :)
    Dzięki za wizytę u nas.
    Lubimy darmowe próbki również... :D
    PS. Poklikałam Ci w bannerki. Jeżeli chcesz się odwdzięczyć, możesz u mnie zrobić to samo.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie! zaobserwuję także fanpejdż, bo blog jest świetny :)
      dzięki :)

      Usuń
  7. Polubiłam też na FB i również będzie mi miło, jak nas polubisz... ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za wizytę u mnie i pomoc w klikaniu! ♥ Świetne próbki,fajny pomysł na bloga! :))
    Oczywiście poklikałam! w tym poście zarówno jak i w tamtym z Sheinside :))
    Pozdrawiam Martyna :*
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  9. Poklikałam i obserwuję Cię na bieżąco bo fajnego masz bloga :)
    Zapraszam (dopiero się rozkręcam) http://frugolatesowanieproduktow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Poklikałam - mam nadzieję, że CI się uda :) :*
    Czekam na kolejne posty :)
    A póki co Twój blog zyskuje fankę numer 243 :) :*

    OBSERWUJĘ :) :*

    Serdecznie zapraszamy do NAS
    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny pomysł ;* .
    Bardzo fajny blog!! :) .
    -------------------------------------------
    Kliknęłabyś w banner sheinside w bocznym pasku,?
    Mój Blog - klik!
    Ja się zrewanżuję tym samym lub obserwacją( jak mi się spodoba twój blog! .
    napisz jak kliknęłaś w banner sheinside w ostatnim poście.! ( sprawdzam ).
    --------------------------------------------------------------

    OdpowiedzUsuń
  12. state to coś chyba. Chodzi o region w którym mieszkam , ja np pisuje jak zamawiam ,, pomeranian '' ( pomorskie )

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny blog! Interesująca propozycja zamówienia próbek :D
    Poklikałam ;)

    Pozdrawiam, http://mojswiat9893.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne naklejki :) W linki poklikane.
    I obserwuję :)

    http://miedzy-brzegami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne te naklejki!
    Obserwuję i zapraszam do siebie na rewanż.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za komentarze i opinie. Cieszę się, że mogę dla Ciebie pisać :) Jeżeli dodałaś/eś mnie do obserwowanych - poinformuj mnie o tym, chętnie się zrewanżuję.