Translate me.

niedziela, 5 października 2014

Lenor - płyn do płukania - darmowa próbka, próbki za darmo.

Witam Was serdecznie w słoneczną niedzielę. Nad ranem wróciłam z Torunia, już się wyspałam, więc pora na kolejny świeży link do próbki. Na celowniku dziś jest Lenor i darmowa próbka płynu zmiękczającego do płukania.
A więc (tak - zaczęłam zdanie od "a więc"... :D) Lenora używam na co dzień, więc dużo o nim rozpisać się nie mogę, bo nie jest to dla mnie żadna nowość, jedynie zapach będzie inny. Rzeczy po praniu z Lenorem pachną świeżo, są delikatne i co najważniejsze zapach się utrzymuje, a nie "wywiewa", więc pranie zawsze pachnie, nie jest neutralne jeśli tak to mogę nazwać. W sumie chyba tyle, co chciałam Wam powiedzieć.


Kochani, liczę w komentarzach na Waszą opinię, która jest dla mnie bardzo ważna:
czy dodawać na bloga także informacje o akcjach testowania produktów oraz informacje o konkursach? 
oczywiście w osobnych zakładkach, powoli będzie się zmieniał wygląd bloga, u góry na razie póki co widnieją "darmowe próbki" i "testowanie produktów". Dlatego pytam, czy chcielibyście także podpatrywać u mnie akcje testowania oraz konkursy (linki "z ostatniej chwili", wszystkie, nie tylko te, w których biorę udział). Dziękuję z góry za każdą "poradę" dotyczącą zarówno wyglądu bloga, jak i treści :)



 A teraz czas na zaprezentowanie darmoszki:


wyprobuj.blogspot.com

Lenor - płyn zmiękczający
do płukania tkanin.
Próbka zawiera :

* 1 saszetka płynu do płukania tkanin 50 ml.


Saszetka 50 ml. Wystarczy na jedno pranie lub dwa :)


Wracam do kopiowania mojej treści ze starych wpisów, bo jednak czasem jeszcze dostaję różne zapytania na temat wysyłki, czy to aby na pewno darmowe, czy próbki dochodzą na pocztę, itp.

Nic za to nie płacimy, nie ma żadnych haczyków. Wysyłka jest całkowicie darmowa, zamawiacie tylko przesyłkę z wybraną przez siebie próbką (w tym wypadku płyn Lenor), potem wpisujecie swoje dane, imię, nazwisko, adres, e-mail, (czasem nieobowiązkowo telefon, czy datę urodzenia). Oczywiście często trzeba wyrazić zgodę na przetwarzanie danych, zaakceptować regulaminy, itp. Ot, cała "filozofia". :) Jeśli jesteście niepełnoletni, możecie zawsze wybrać datę urodzenia rodzica, ewentualnie wysłać na swoje imię i nazwisko za zgodą rodziców. Jeśli list przyjdzie poleconym - rodzic może za Was taką przesyłkę z poczty odebrać, jeśli ma ten sam adres zamieszkania, co Wy. Większość próbek przychodzi prosto do skrzynki, chyba że ma większe gabaryty, to wtedy listonosz zostawi kopertę na poczcie. Pamiętajcie jednak, że dane MUSZĄ być PRAWDZIWE, aby próbki mogły do Was dotrzeć :)

Ta próbka przyszła prosto do skrzynki, czekałam na nią ok. 1,5 tygodnia.

Link do bezpłatnej próbki :

Jeśli nie macie konta na everydayme.pl to trzeba się zarejestrować na tej stronie, kliknąć link aktywacyjny konta z Waszego e-maila (czasem ląduje w SPAMie), potem wchodzimy na tą stronę ponownie, logujemy się, podajemy dane i klikamy "Otrzymaj darmową próbkę". 

Po zamówieniu powinno Wam wyskoczyć: "Gratulacje. Twoja próbka jest w drodze!"



Jeśli macie jakieś pytania, możecie je do mnie wysyłać e-mailowo 
( probkowicze@gmail.com ) lub w formularzu po prawej stronie bloga. 
(piszecie do mnie, żebym wysłała Wam próbki, to nie ja je wysyłam, 
wszystkie adresy stron, gdzie możecie zamawiać próbki widnieją na moim blogu
 na dole w każdej notce )
dodawajcie do obserwowanych, zostawiajcie komentarze, piszcie, pytajcie.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci bardzo za komentarze i opinie. Cieszę się, że mogę dla Ciebie pisać :) Jeżeli dodałaś/eś mnie do obserwowanych - poinformuj mnie o tym, chętnie się zrewanżuję.