Translate me.

poniedziałek, 14 października 2013

Fisher Price. - grzechotka dla dzieci. - darmowa próbka, próbki za darmo.

Nawiązując do posta, który pojawił się na moim blogu już kiedyś, tutaj
chciałam poinformować, że właśnie odebrałam swoją grzechotkę :)


wyprobuj.blogspot.com


Grzechotka Fisher Price. 
Próbka zawiera :
* bony zniżkowe
* grzechotkę Fisher Price
 
 Prześliczna grzechotka - lwiątko - firmy Fisher Price.
 Zabawki tej firmy są bardzo trwałe, przyjazne dziecku, 
mimo gniecenia, rzucania, trzaskania - nigdy się nie psują :)
 Także pomimo swych wysokich cen, naprawdę
warto w nie zainwestować, 
służyć będą dzieciaczkom baaaardzo długo! :)


Jest to zabawna grzechotka w formie lustereczka z miękką lwią 
grzywą i wesołą buzią. Nogi lwa grzechoczą przy potrząsaniu.


Przesyłka dotarła po niecałych 3 tygodniach.


Nic za to nie płacimy, nie ma żadnych haczyków.
Wysyłka jest całkowicie darmowa, zamawiacie tylko przesyłkę.
Jeśli jesteście niepełnoletni, możecie zawsze wybrać datę urodzenia rodzica,
ewentualnie wysłać na swoje imię i nazwisko, za zgodą rodziców, jednak jeśli
list przyjdzie poleconym, rodzic może za Was odebrać taką przesyłkę,
o ile ma ten sam adres zamieszkania, co Wy.
Większość przychodzi prosto do skrzynki, (w tym przypadku musiałam
 odebrać tą przesyłkę sama na poczcie, ale bez podpisywania czegokolwiek)
<także możecie wpisać, że macie ileśtam lat i dziecko>


Pamiętajcie, dane muszą być PRAWDZIWE, Wasze, aby próbki mogły do Was dotrzeć :)




Link do bezpłatnej grzechotki :
co musicie zrobić?

Tutaj musicie zarejestrować się w programie "Wspólne odkrywanie".
Wpisujecie swój wiek, potem dane do wysyłki, wybieracie informacje o "swoich" 
dzieciach i voila! Gotowe :) czekacie na przesyłkę.
Zarejestrujcie się więc na stronie :
www.wspolneodkrywanie.pl
podajcie imię, nazwisko, e-mail, adres zamieszkania, numer telefonu, datę urodzenia
 dziecka (możecie wpisać np. rodzeństwo, ale musi być urodzone w 2013 roku, 
bądź urodzić się już w 2014 - to jest warunkiem do wysłania grzechotki)


Udostępniam swojego mejla, jeśli macie jakieś pytania, możecie do mnie pisać :
probkowicze@gmail.com
( piszecie do mnie, żebym wysłała Wam próbki, to nie ja je wysyłam, wszystkie adresy stron,
gdzie możecie zamawiać próbki widnieją na moim blogu )
 dodawajcie do obserwowanych, zostawiajcie komentarze, piszcie, pytajcie.
Miłego wieczoru,
E.

5 komentarzy:

Dziękuję Ci bardzo za komentarze i opinie. Cieszę się, że mogę dla Ciebie pisać :) Jeżeli dodałaś/eś mnie do obserwowanych - poinformuj mnie o tym, chętnie się zrewanżuję.