Translate me.

wtorek, 24 września 2013

Fisher Price. - grzechotka. - darmowa próbka, próbki za darmo.

 Moi Drodzy Czytelnicy :)
Powolutku wracam do Was, choć nie ukrywam,
że wpisy będą się pojawiać co jakiś czas, ze względów osobistych.
Niestety mam też mniej czasu na zamawianie próbek.
Mam nadzieję, że nadal jesteście ze mną i uda mi się wpadać na tyle, 
na ile pozwoli mi na to czas. Buziaki i zapraszam do wpisu :)



Fisher Price.
Próbka zawiera :
* bony zniżkowe
* grzechotkę Fisher Price

wyprobuj.blogspot.com

Zdjęcie "podkradłam" z jednego z fanpejdży na facebooku,
bo ja na razie czekam na swoją grzechotkę :)


Nic za to nie płacimy, nie ma żadnych haczyków.
Wysyłka jest całkowicie darmowa, zamawiacie tylko przesyłkę.
Jeśli jesteście niepełnoletnie, możecie zawsze wybrać datę urodzenia rodzica,
ewentualnie wysłać na swoje imię i nazwisko, za zgodą rodziców, jednak jeśli
list przyjdzie poleconym, rodzic może za Was odebrać taką przesyłkę,
o ile ma ten sam adres zamieszkania, co Wy.
Większość przychodzi prosto do skrzynki,
<także możecie wpisać, że macie 18 lat>

Tutaj musicie zarejestrować się w programie "Wspólne odkrywanie".
Wpisujecie swój wiek, potem dane do wysyłki, wybieracie informacje o "swoich" 
dzieciach i voila! Gotowe :) czekacie na przesyłkę.

Pamiętajcie, dane muszą być PRAWDZIWE, Wasze, aby próbki mogły do Was dotrzeć :)




Link do bezpłatnej próbki :
Udostępniam swojego mejla, jeśli macie jakieś pytania, możecie do mnie pisać :
probkowicze@gmail.com
( piszecie do mnie, żebym wysłała Wam próbki, to nie ja je wysyłam, wszystkie adresy stron,
gdzie możecie zamawiać próbki widnieją na moim blogu )


 dodawajcie do obserwowanych, zostawiajcie komentarze, piszcie, pytajcie.

4 komentarze:

  1. Dziewczyny ile juz czekacie? Bo ja sie zastanawiam czy to wgl dojdzie - czy miec nadzieję czy też nie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja czekałam jakieś 2 tygodnie, dojdzie na pewno! :)

      Usuń

Dziękuję Ci bardzo za komentarze i opinie. Cieszę się, że mogę dla Ciebie pisać :) Jeżeli dodałaś/eś mnie do obserwowanych - poinformuj mnie o tym, chętnie się zrewanżuję.