Translate me.

sobota, 2 marca 2013

Zaczynamy!



Witajcie!


Założyłam bloga z myślą o Was, ludziach, którzy lubią darmowe kosmetyki,
próbki jedzenia, czy innych rzeczy, które czasem przydają się w szkole, pracy, itp.
Będę tutaj publikować linki do darmowych próbek, te sprawdzone, które przyszły mi pocztą,
bądź kurierem. Wysyłka jest całkowicie darmowa, zamawiacie tylko przesyłkę, wpisując swoje
dane, adres, e-mail, itp. - potem pozostaje już tylko czekanie na paczuszkę ! :)
Nie ma się co bać, to wszystko jest sprawdzone, darmowe i nie ma w tym żadnych haczyków.

Udostępniam swojego mejla, jeśli macie jakieś pytania, możecie do mnie pisać :
probkowicze@gmail.com



Gotowi ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci bardzo za komentarze i opinie. Cieszę się, że mogę dla Ciebie pisać :) Jeżeli dodałaś/eś mnie do obserwowanych - poinformuj mnie o tym, chętnie się zrewanżuję.