Translate me.

piątek, 8 marca 2013

Derma profil. - balsam i emulsja. - darmowa próbka, próbki za darmo.

wyprobuj.blogspot.com


Derma Profil.

 
Próbka zawiera :
* ulotki informacyjne różnych produktów
* 5 ml balsam do ciała na bazie oleju z konopi siewnych dla noworodków,
 niemowląt i dzieci
* 10 ml emulsja do mycia ciała i włosów na bazie oleju z konopi siewnych dla
noworodków, niemowląt i dzieci
Czekałam nie wiem, ile, bo nie pamiętam, żebym do nich pisała ;)
pogubiłam się.

Nic za to nie płacimy, nie ma żadnych haczyków.
Wysyłka jest całkowicie darmowa, zamawiacie tylko przesyłkę, potem wpisujecie swoje dane, adres, e-mail, itp. / oczywiście trzeba wyrazić zgodę na przetwarzanie danych,
zaakceptować regulaminy, itp.

Jeśli jesteście niepełnoletnie, możecie zawsze wybrać datę urodzenia rodzica,
ewentualnie wysłać na swoje imię i nazwisko, za zgodą rodziców, jednak jeśli list przyjdzie poleconym, rodzic może za Was odebrać taką przesyłkę, o ile ma ten sam adres zamieszkania, co Wy. Większość przychodzi prosto do skrzynki
<także możecie wpisać, że macie 18 lat> 
w tym przypadku miałam przesyłkę 
POLECONĄ, do odbioru na poczcie! 
- potem pozostaje już tylko czekanie na paczuszkę ! :)

Pamiętajcie, dane muszą być PRAWDZIWE, Wasze, aby próbki mogły do Was dotrzeć :)

Ogółem firmę możecie znaleźć tutaj :
ewentalnie pisać bezpośrednio do Nich mejla :
dodawajcie do obserwowanych, zostawiajcie komentarze, piszcie, pytajcie.

Udostępniam swojego mejla, jeśli macie jakieś pytania, możecie do mnie pisać :
probkowicze@gmail.com

6 komentarzy:

  1. A pamiętasz czy to trzeba maila do nich napisać? czy to gdzieś na tj stronie jest zamawianie> bo nie widzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można przez formularz na ich stronie, ewentualnie bezpośrednio na mejla, którego podałam wyżej.

      Usuń
  2. Gdzie jest ten formularz? mogłabyś precyzyjniej to opisywac?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest napisane, mejla trzeba pisać.
      "formularz" to kontakt ; http://dermaprofil.com.pl/pl/kontakt/ czyli ten sam mejl, którego podałam.

      Usuń
  3. Hej mam pytanie . Skąd mam wiedzieć czy przesyłka będzie na poczcie czy dojdzie do domu ? Bo poczte mam dość daleko i to większa wyprawa, a nie mam 18 lat więc, pewnie mama by musiała za mnie odebrać. To mam jeździć co pare dni żeby sprawdzić ? a jak dojdzie do domu ? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dojdzie do domu, to dojdzie. A jak nie, to listonosz zostawi Ci awizo i wtedy może mama jechać odebrać przecież.
      Pod każdym wpisem umieszczam teraz informację, czy przychodzi list do skrzynki, czy miałam awizo ;)

      Usuń

Dziękuję Ci bardzo za komentarze i opinie. Cieszę się, że mogę dla Ciebie pisać :) Jeżeli dodałaś/eś mnie do obserwowanych - poinformuj mnie o tym, chętnie się zrewanżuję.