Translate me.

środa, 28 stycznia 2015

Współpraca - Sheinside.com

Cześć!
Milion lat mnie znów nie było. Miałam dodać post, nie dodałam, za co Was przepraszam. Wiecie, od listopada jestem na 3miesięcznym okresie próbnym w pracy. Już na szczęście dobiega końca, a ostatnio dostałam dobrą wiadomość, że chcą ze mną pracować dalej. Także przez najbliższy rok pracę mam już zapewnioną. Cudownie! Cieszę się :)
Czas biegnie tak szybko, za 7 miesięcy wychodzę za mąż, pora zacząć martwić się o szczegóły. Poszukiwania sukni ślubnej uważam za otwarte. Mało czasu przez tą pracę, więc muszę się streścić! Nie mogę się doczekać TEGO dnia, chociaż też troszeczkę się boję, ta ceremonia, my na głównym planie. Chciałabym, aby wszystko poszło jak najlepiej. Dobra, już koniec marudzenia. Przejdźmy do posta.

Mówiłam Wam ostatnio, że dostałam parę rzeczy od sheinside.com i romwe.com . Popatrzcie jakie :)

PS. KLIKAJCIE PROSZĘ W LINKI POD ZDJĘCIAMI, abym mogła dalej z nimi współpracować i organizować z firmą sheinside.com i romwe.com KONKURSY !  :) :*









Jak Wam się widzi moja przesyłka? :) 
a Wy, co wybralibyście ze strony sheinside.com ?

18 komentarzy:

  1. bluza extra! :) A co do przygotowań do TEGO dnia to będzie gorąco :) a po wszystkim i tak większości nie będziesz pamiętać z wrażenia:D Poszukiwanie sukni to fajny czas, ale trafić na tą, która krzyczy do Ciebie, że to jej właśnie szukasz, to cud! Bedzie fajnie:) Zobaczysz:)! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluza nie w moim stylu ale spodnie bardzo fajne ;)
    Ciesze się że obserwuje Twój blog ;)
    I zapraszam do mnie, akurat organizuje rozdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Od dziecka uwielbiam Kaczora Donalda :) świetna bluza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna ta bluza i spodnie.:) Mnie to się dużo rzeczy podoba na stronce Sheinside.com. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. na stronie Sheinside jest mnostwo pieknych rzeczy <3 ja wybralabym jednak troszke inne ciuchy, moze z racji tego ze jestem kilka lat starsza i bluza w kaczora donalda juz do mnie nie przemawia ;p moze kiedys odwaze sie zamowic z tamtej strony :))
    zazdroszcze współpracy ;))

    http://pomidorova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna bluza :*
    zapraszam do mnie :*
    http://mystery-mademoiselle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ile masz lat? Piszesz, że wychodzisz za mąż, a wyglądasz na 15lat. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze to lepiej wyglądać młodziej, niż starzej ;) wszyscy mówią, że jestem przed dwudziestką, dają mi 17, 19 lat.
      A ja już mam 24 :D

      Usuń
    2. o jejku, ja tez myslalam ze masz 15 lat, dlatego napisalam ze jestem troszke starsza w komentarzu wyzej, a jestesmy w tym samym wieku ;o

      Usuń
    3. Haha :d w wieku 15 lat nie wyszlabym za maz :D
      A ja lubiemyszke miki, donaldy i inne smieszne rzeczy :) nie zawsze przeciez trzeba sie tak oficjalnie ubierac :) Ewelina.

      Usuń
    4. No pewnie, że tak :)) Najważniejsze, że czujesz się w tym wygodnie i dobrze i o to chodzi ! ;D buziaki ;)

      Usuń
  8. Super zapraszam do zareklamowania się i opisania darmówek próbek na http://zarabiak.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam! Dopiero zaczynam z blogowaniem, bardzo serdecznie zapraszam na mój blog. http://olis16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia. :* Zapraszam do mnie
    http://looyourself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapomniałaś o blogu? Już po ślubie?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za komentarze i opinie. Cieszę się, że mogę dla Ciebie pisać :) Jeżeli dodałaś/eś mnie do obserwowanych - poinformuj mnie o tym, chętnie się zrewanżuję.