Translate me.

piątek, 26 grudnia 2014

Stylus - materiały - darmowe próbki, próbki za darmo.


Cześć.
Jak mijają Święta? Najedzeni? Dostaliście jakieś prezenty? Chwalcie się! :)
Wybaczcie, że tak mało zaglądam na bloga, ale praca mnie pochłania, a raczej pochłania cały mój czas. Postaram się dodawać chociaż jeden-dwa wpisy na tydzień, bo strasznie pusto się tu zrobiło. Nie komentujecie, bo nie ma czego, nie piszecie. Zapomnieliście już o mnie, więc pora się przypomnieć! ;)



wyprobuj.blogspot.com


Stylus.pl - próbki materiałów
Próbka zawiera:
* wybrane przez siebie materiały 
 (możecie wybrać max. 10 wzorów)


Link do bezpłatnej próbki :
--> KLIK <--

___________________________________________

+ ROMWE PO RAZ DRUGI. 
Proszę o klikanie w linki pod butami, torebkami i t-shirtami, od tego zależy moja współpraca z firmą i Wasze przyszłościowe konkursy. DZIĘKUJĘ :*

Klikając w numerek zostaniecie przeniesione na stronę romwe - do konkretnego artykułu, który pokazałam.

 
1 / 2 /

TOREBKI 
  1 / 2 / 3

T-SHIRTY 
 1 / 2 / 3


 
 Jeśli macie jakieś pytania, możecie je do mnie wysyłać e-mailowo
( probkowicze@gmail.com ) lub w formularzu po prawej stronie bloga. 

Wiele odpowiedzi na Wasze pytania znajdziecie u góry strony w menu 

"Najczęściej zadawane pytania" - warto tam też zajrzeć.



* możecie dodawać mnie do obserwowanych - z pewnością się odwdzięczę
* każdy komentarz to dla mnie motywacja, aby dalej dla Was pisać        

4 komentarze:

  1. Fajny blog :) Dzięki Tobie upolowałąm już dość sporą ilość próbek :) Oby tak dalej !
    W wolnej chwili zapraszam do mnie http://pomidorova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne buty*-*
    Super blog
    Obserwuję :)
    jestem-prawdziwa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za komentarze i opinie. Cieszę się, że mogę dla Ciebie pisać :) Jeżeli dodałaś/eś mnie do obserwowanych - poinformuj mnie o tym, chętnie się zrewanżuję.